Renault Scenic: gaat moeilijk in de 5de versnelling

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9dti

beste mensen, sinds een paar dagen gaat mijn versnelling moeilijk in zijn 5.als ik de hendel voor achteruit omhoog doe gaat het wel,nu gisteren begint ik ook een fluitend geluid te horen alleen in zijn 5de. nu zie ik ook dat de rechtse motorsteun is ingezakt. ZOU HET AAN DE STEUN KUNNEN LIGGEN???

revila

Geplaatst door revila (0) , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Hans4040 (300) PRO, 8 jaar geleden

Ja....als de steun ingezakt is ligt de versnellingbak ook anders en klopt de overbrenging van de versnellingspook niet meer.
eerst steun vervangen en weer proberen...

revila (0), 8 jaar geleden

dus zal waarschijnlijk de bak niet kapot zijn,ik ga er niet mee rijden omdat hij pas gisteren is gaan fluiten,dus er is hoop

revila (0), 8 jaar geleden

heeft het gefluit in zijn 5 er dan mee te maken? hoop niet dat de bak kapot is.

Hans4040 (300) PRO, 8 jaar geleden

Ik ben natuurlijk geen helderziende, maar een defecte motorsteun helpt hier niet aan mee.
Ik kan mij zo voorstellen, dat als de bak niet op z`n plaats zit, er vreemde geluiden ontstaan.
Probeer het eerst eens met een nieuwe steun.

revila (0), 8 jaar geleden

oke, zal een steun zoeken. bedankt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.