Volvo V40: temperatuur loopt in het rood boven de 120 km

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

Goeie avond

ben net terug met de volvo

6 uur te laat oeps reed door duitsland en was lekker aan doorrijden op heenreis had ik spullen bij me 250 kg plus een fiets drager en twee fietsen kruis snelheid 140 150 helemaal top MAAR twee weken later (gisteren) moet vlak voor de terugreis hard remmen achter een porche en krijg en kleine tik van ford ka op trekhaak allebij geen schade maar gaan inladen 75 kg dus ook geen fietsdrager (hond en vrouw) en verheug me op terugweg met lege auto kom op autobaan en 150 160 lekker vlot voor het oude beesje ruik ik in ene de geur van koelvloeistof kijk naar tempmeter en jahoor vol in het rood meteen kachel op vol en weet dat er extra fin zit voor airco ook aan en pof weer normaal bij pomp water er in hij lekt niet maar moet water bij temostaat doet het slangen zijn BLOEDHEET en radiator koud excuus voor het lange verhaal hoop dat er iemand is die weet wat het is scheelt wat centen wand is een k
lekker karretje
bij voorbaat dank
bruno

bruno33

Geplaatst door bruno33 (0) , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo V40? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Ruud10657 (0) PRO, 8 jaar geleden

Thermostaat defect.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V40 of stel zelf een nieuwe vraag.