Peugeot 508: geen spanning op sigarettenaanstekeraansluiting achter (Peugeot

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.6 Hdi

Er staat sinds kort geen spanning meer op de sigarettenaanstekeraansluiting welke bij de achterkant in het middenconsole zit.
Volgens het boekje is deze gezekerd met de raambediening aan de bestuurderszijde en deze werken nog prima.
Het zou dus niet aan de zekering mogen liggen.
Iemand een idee?

jeronimo33

Geplaatst door jeronimo33 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 508? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

kaleido 1 (1390) PRO, 8 jaar geleden

Heb je gemeten op de stekker , of er iets in geplugd en dat deed het toen niet ?
Component kan natuurlijk zelf ook defect zijn dan .

jeronimo33 (0), 8 jaar geleden

[quote=kaleido 1]Heb je gemeten op de stekker , of er iets in geplugd en dat deed het toen niet ?
Component kan natuurlijk zelf ook defect zijn dan .[/quote]
Heb er een oplader ingedaan die het bij de voorste aanstekeraansluiting wel doet en bij de achterste niet...

kaleido 1 (1390) PRO, 8 jaar geleden

Dan toch eerst even meten op de stekker.

jeronimo33 (0), 8 jaar geleden

[quote=kaleido 1]Dan toch eerst even meten op de stekker.[/quote]
Heb ik gedaan; 0 V

jeronimo33 (0), 8 jaar geleden

Ik en eruit. Heb het achterconsole gedemonteerd; stekkertje sloot niet goed meer aan.
Alles werkt weer...

Bedankt... :)

jeronimo33 (0), 7 jaar geleden

Ik ben eruit. Heb het achterconsole gedemonteerd; stekkertje sloot niet goed meer aan.
Alles werkt weer...

Bedankt... :)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 508 of stel zelf een nieuwe vraag.