Daewoo-Chevrolet Epica: Auto stottert

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel, Transmissie: Automaat, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 150

Ik ben sinds 2 maanden trotse eigenaar van een optisch in nieuwstaat verkerende chevrolet epica 2.0 vdci automaat uit 2008 met 144.000 km ervaring. Alleen sinds een paar dagen gedraagd de auto zich vreemd, als ik op hogere snelheid rijd 110km+ begint de auto te schokken (alsof je afremt zonder koppeling en de auto wilt afslaan) als ik meer gas geef gaat de auto nog heftiger schokken, en ik heb ook bijna geen vermorgen meer 120 naar 140 kan wel 30 seconden duren, de auto wilt ook niet meer harder dan 160km/h, terwijl hij eerst met gemak de 180/190 haalde. Ik zie geen vreemde rook of rare geurtjes uit de uitlaat komen. De auto is uitgelezen en daar is niks uitgekomen, de egr is schoongemaakt op aanraden van de garage maar dit geeft geen effect gehad, ook heb ik het idee dat het brandstof verbruik hoger ligt dan normaal, ik hoop dat iemand deze symptomen herkent en mij kan helpen bij het vinden en oplossen van dit probleem

Marinushman1

Geplaatst door Marinushman1 (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet Epica? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Epica of stel zelf een nieuwe vraag.