Citroën Jumpy: Begrenzen snelheid

Bouwjaar: 2018, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld

Graag stel ik hier de vraag: Is het mogelijk de max. snelheid in te stellen bij het nieuwe type Jumpy via diagbox?
Bij de berlingo en jumper weet ik van wel, maar vind het niet terug voor de nieuwe Jumpy.
Alvast bedankt,
Geert

racingboy

Geplaatst door racingboy (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën Jumpy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 6 jaar geleden

Wat is precies het probleem ?

Grt. Paul

racingboy (0), 6 jaar geleden

Het betreft een nieuwe Jumpy voor een bedrijf, welke meerdere Jumpers en Berligo's heeft, en allen zijn ze begrensd op 130km/h. Ze willen de nieuwe ook begrensd, maar kan het niet zo direct terugvinden in Diagbox. Of zou het bij deze niet meer kunnen?

Mvg,
Geert

Hundoendat (0), 6 jaar geleden

Mijn Grand C4 Picasso heeft de mogelijkheid om tijdens het rijden een max. snelheid in te stellen. Boven die snelheid kun je gas geven zoveel je wil, hij houdt zich aan die ingestelde max. snelheid. Ook kan, zoals elke standaard cruise control, gewoon de ingestelde rijsnelheid vast gehouden worden. Bedoel je dat?

Groeten,
Joseph

Highway (120) PRO, 6 jaar geleden

Nee, hij bedoelt dat de snelheid in gesteld wordt zonder dat de bestuurder dit kan wijzigen, dus in de motorregeleenheid.

racingboy (0), 6 jaar geleden

Juist Highway, dat is de bedoeling.

racingboy (0), 6 jaar geleden

Iemand tips?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Jumpy of stel zelf een nieuwe vraag.