Volkswagen TRANSPORT: Wiswas instalatie doet het niet

Bouwjaar: 2011

Hoi
Ik heb een transporter van 2011 2.0
Nu doet mn ruitensproeier het niet meer,het motortje doet het wel gewoon als ik er stroom op zet, zekeringen onder mn asbak zijn heel.
Iemand een idee
Vast vriendelijk bedankt

Ronvdbrug

Geplaatst door Ronvdbrug (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Transporter? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

sleutelaar1952 (0) PRO, 6 jaar geleden

Ron
Dat het motortje draaid verteld nog niet of het ook vloeistof aanvoerd . sproeiers verstopt? haal het slangetje even los en kijk of er wel doorgepompt word

Ronvdbrug (0), 6 jaar geleden

Klopt ,maar normaal hoor je het motortje wel als je wil sproeieren, dat hoor je nu niet

jaker (0) PRO, 6 jaar geleden

Om de schakelaar uit te sluiten,gaan de wissers wel bewegen als je sproeit ?(Wis was installatie)
Overigens zitten er onder de motorkap nog een paar zekeringen, om deze te bereiken de accu afdekking verwijderen Zekering no 7 zou van de sproeierpomp moeten zijn.

Ronvdbrug (0), 6 jaar geleden

Hoi
Ruiterwissers bewegen met de schakelaar zowel voor als achter, dus ik hoop dat het de zekering is onder de moterkap 👍
Vast bedankt

Ronvdbrug (0), 6 jaar geleden

Het was inderdaad de zekering onder bij de accu, bedankt jongens voor t mee denken

Mvg Ron

jaker (0) PRO, 6 jaar geleden

Bedankt voor de feedback

Ronvdbrug (0), 6 jaar geleden

👍👊đŸŧ

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.