Opel Astra: Cpv gaat vanzelf dicht

Bouwjaar: 1996

Bij het afzetten van het contact gaat elke keer de centrale vergrendeling vanzelf dicht. Heeft iemand dit meer gehad????

Fonszarelli

Geplaatst door Fonszarelli (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

ceesie1583 (0) PRO, 19 jaar geleden

Kijk even of er constant stroom op kiekert staan (relais) zit rechts onder het handschoenen kastje
groetjes ceesie

Opeltje (0) PRO, 19 jaar geleden

gebeurt dit ook als de radio is uitgebouwd?

Fonszarelli (0) PRO, 19 jaar geleden

Het heeft (waarschijnlijk) niets met de radio te maken, het probleem is spontaan gekomen zonder dat er iets veranderd is. Ik zal de voeding en het contactgedeelte eerst eens controleren.

astra720 (0) PRO, 19 jaar geleden

stuurkast (KIEKERD) RECHTS ONDER DE MONTEREN STAAT WAARSCHIJNLIJK VOL MET VOCHT
WEEK GELEDEN EXACT HET ZELFDE GEHAD
VERVANGEN OK
let op voorruit lekage!!!!!!!

Hans4040 (265) PRO, 19 jaar geleden

En???
Gevonden? Wouter?

mvg,
Hans.

Fonszarelli (0) PRO, 19 jaar geleden

Inderdaad vocht bij de kast. De hele boel drooggemaakt, ook in de kast, maar daarna is de auto spontaan! nog een keer op slot gesprongen. Wel heb ik gemerkt dat de linkse portiercilinder niet lekker werkt, waarschijnlijk moet daar een reparatiesetje in. De klant kijkt het nu nog even aan dus ik wacht zijn reactie af.

p.fenslage (0) PRO, 18 jaar geleden

kijk eens even in de kofferbak
deze bedrading slijt regelmatig door en verbind dan alles waardoor de deuren op slot of los gaan.
loopt links .

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.