Volkswagen golf 6 2011: Deurglas kapot?

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Hallo allen,

zoals jullie zien is mijn vrouw met de deur geramd tegen de muur ze stond op een heuvel, helaas niet volledig op de handrem, waardoor de auto met de open deur tegen een muur klappte.

Ik vroeg me af of dit gemaakt kan worden? zonder naar een schadereparateur te gaan? als ik bijvoorbeeld op een schrootplaats dit onderdeel kan vinden?

hoe heet dit uberhaupt, want het is niet de raam wat stuk is. Maar bij de middenportier.

djbosanac

Geplaatst door djbosanac (65) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

David Schutte (1) (0), 4 jaar geleden

wat kost een nieuwe deur dan van deze auto

check

Beste antwoord, geplaatst door kaleido 1 (1320) PRO, 4 jaar geleden

Afdeklijst , is simpel te verwijderen, achter het rubber zitten 3 klipjes , deze er uit halen , afdeklijst verwijderen , metaal recht maken , nieuwe lijst er op en klaar.
Deur van de sloop kost ongeveer 250 euro , dan zit dit deel er niet op , kale deur.

djbosanac (65), 4 jaar geleden

Bedankt,

Was inderdaad gemakkelijk, waren 3 torks schroefjes. Kom helaas niet helemaal recht maken de deur. En het rubber was ook goed doorgeboge.

Je ziet het helaas wel van dichtbij dat er iets was :(

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.