Seat Ibiza 2006: stuurbekrachtiging

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: BBZ, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 74

Na ingeparkeerd te hebben wil ik wat later wegrijden voelde ik dat de stuurbekrachtiging niet werkte en het waarschuwingslampje brande, Ik las bij een eerde geplaatste vraag van iemand , of de stuurhoek censor Wat doet deze en waar zit die ? Heeft dit met het probleem van mij te maken? Waar moet ik na kijken om het probleem te vinden . Er zit olie in het vaatje van de stuurbekrachtiging , maar ik zie van bovenaf geen riem die geknapt is.
Het blijkt dat als de auto een tijdje stil heeft gestaan bijv een nacht , dat dan het lampje niet blijft branden en de stuurbekrachtiging weer werkt. Rij ik een kwartiertje en zet hem uit. Wil ik hem dan weer starten nar een half uurtje , heb ik weer hetzelfde probleem . Bvd voor uw reakties

topcruise2012

Geplaatst door topcruise2012 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Ibiza? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

check

Beste antwoord, geplaatst door Hans4040 (300) PRO, 3 jaar geleden

Er loopt al een topic over dit probleem;
https://problemcar.nl/topic/seat/stuurbe...

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.