Opel Vectra: waterlekkage kofferbak

Bouwjaar: 1994

Een kennis van mij heeft een Opel Vectra 1.6i expression van januari 1994.
Het is een sedan,mooie gave auto (geen roest!) alleen in de koffer is ie regelmatig zeiknat.
Ik denk dat het via de achterlichtrubbers komt,dus die moet ik eens vervangen,maar zijn er nog meer pekken waar het voorkomt?
Het is echt tegen het achterschot aan.

patje kadettje

Geplaatst door patje kadettje (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Vectra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Willem12089 (0) PRO, 19 jaar geleden

idd achterlicht rubbers
Kofferbak rubber gescheurd of vuil
vuil of bladeren in de watergoot

Heeft deze auto schade gehad?????

Willem

patje kadettje (0), 19 jaar geleden

Voorzover ik weet niet aan de achterkant,randje houdt ie goed schoon (voorheen reed hij Kadett sedan en liep die goot ook snel vol met prut)
Ik zal de achterlichtrubbers vernieuwen en dan lekker met de tuinslang aan de gang.
Dank voor je reactie

biomus (0), 19 jaar geleden

Patrick, Ik heb een 95-er en daar had ik ook last val lekkage. Ik heb een hatchback en daar ga ik nu ook vanuit! Ten 1ste zaten de slangrubbers (waar alle elektrische bekabeling in zit) in de achterklep los. Hoe gek dit ook mag klinken, hierdoor kwam er vocht in de kofferbak. Ten tweede moet je eens kijken bij de antenne. Hier was de afdichting ook niet goed. Ik heb een teerachtige coating (bodycoat) gebruikt en de antenne met vaseline ingesmeerd, en het is nu potdicht. Dus goed kijken is hier het devies!

Gr, Bio

Ronald10376 (0), 19 jaar geleden

Of misschien via een eventueel bevestigde trekhaak. Maar dan zal je het waarschijnlijk alleen tijdens het rijden hebben.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.