Volvo XC70 2001: Automatische niveauregeling

Bouwjaar: 2001

Hallo allemaal,

Ik heb een V70 XC uit 2001. Deze is standaard voorzien van automatische niveauregeling. Nu is mijn wagen voor apk en grote beurt bij de garage geweest. Hier kwam aan het licht dat de niveauregeling aan het lekken is. Deze dient dus vervangen te worden.

Mijn vraag nu is of anderen hier ook problemen meegehad hebben. Ik heb slechts 80.000km op de teller en nu al defect. Zit hier niet nog een (gedeeltelijke) garantie op?

Alvast bedankt!

Mvg,

Bas.

bassredna

Geplaatst door bassredna (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo XC70? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

volvoxc90 (0) PRO, 18 jaar geleden

Je dealer kan je daar over inlichten. Als je dealer dat niet doet of wil doen kun je informeren bij een andere dealer of de importeur.

bassredna (0), 18 jaar geleden

Allereerst bedankt voor uw reactie.

De dealer heeft me hier ook tijdens het reguliere onderhoud op gewezen. Deze zegt dat dit geen garantie is. En dit vind ik een beetje vreemd. 80.000km en al kapot, is dat normaal? Mijn vraag was dan ook of dit vaker voorkomt of 'gewoon' pech gehad.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo XC70 of stel zelf een nieuwe vraag.