Volvo 850: zonder stroom

Bouwjaar: 1998

hoi ik ben aan een 850 aan het zoeken soms weken niets aan de hand en dan staat hijzonder stroom echt helemaal niets meer er is niets aan en neem ook niet af wie help mij

the4men

Geplaatst door the4men (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo 850? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Mussotje (0) PRO, 18 jaar geleden

Herman, Mij ook wel eens gebeurt en je zoekt je een bult. Uiteindelijk was het bij mij stomweg de accupool verbinding welke geen goed contact maakte, althans af en toe. Nadat ik beide klemmen verdraaide had ik weer spanning. Gedemonteerd/ schoongemaakt en probleem over. Hoop dat het bij jou ook het geval is.
Rene

Ruud10657 (0) PRO, 18 jaar geleden

Hi Herman,
Zeker weten dat de binnen- en/of kofferbak verlichting niet af en toe aanblijft?
Kan ook vanuit de spanningsregelaar in je dynamo komen.

gr, Ruud

volvoxc90 (0) PRO, 18 jaar geleden

Kofferbakslot wil wel eens blijven hangen zeker als je een sedan hebt zie je dat niet. Accupoolklem is ook mogelijk vooral hoge weerstand in pluskabel of massakabel. Controleer deze kabels goed.

126 (0) PRO, 18 jaar geleden

eenlekke diode in de dynamo.of als er een jvc radio inzit is het probleem bekend laat even weten

Daytonawim (0), 18 jaar geleden

kijk eens onder de auto terhoogte van de luchtfilter, daar zit een dikke massa kabel aan het blok, die wil ook wel eens kapot trillen

126 (0) PRO, 18 jaar geleden

wij hebben net ook zo n geval gehad zelf denkende vin bleef bij nakoelen door draaien zijn er per ongeluk achter gekomen in een parkeer garage client was wat vergeten en ging terug en hoorde een geluid voor bij de gril.hij belde ons en toen geadv starten en weer uit dat werkte nieuwe sensor en klaar hopelijk heb je er iets aan

the4men (0) PRO, 18 jaar geleden

hoi ja de klant rij er nu weer iedere dag mee en heb nog geen last gehad ik weet het ook nog niet ik hou julie op de hoogte

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 850 of stel zelf een nieuwe vraag.