Chevrolet US Chevy Van: Knipperlicht zekering steeds kapot

Bouwjaar: 1989

Mijn zekering van de knipperlichten brandt door als de de VAn in de achteruit zet.

Waar normaal gesproken de achteruit rijlampen zouden moeten zitten (volgens mij; wie kan me dat bevestigen?) dus achter de witte vlakken in de achterlichten, zitten nu mijn knipperlichten.
Dit hoort toch niet??

Waar zit de schakelaar van de achteruit verlichting? Waarschijnlijk op de wisselbak maar waar?

Alvast bedankt

trinity

Geplaatst door trinity (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet US Chevy Van? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

69Toronado (0), 16 jaar geleden

[quote=trinity]Mijn zekering van de knipperlichten brandt door als de de VAn in de achteruit zet.

Waar normaal gesproken de achteruit rijlampen zouden moeten zitten (volgens mij; wie kan me dat bevestigen?) dus achter de witte vlakken in de achterlichten, zitten nu mijn knipperlichten.
Dit hoort toch niet??

Waar zit de schakelaar van de achteruit verlichting? Waarschijnlijk op de wisselbak maar waar?

Alvast bedankt[/quote]
Bij een chevy Van horen de remlichten te knipperen of de knipperlichten als remlichten te werken, tis maar hoe je het bkijkt. Je hebt dus rode knipperlichten aan de achterzijde. Als de auto afslaat (moet je hem eerst weer starten) en je zet de knipperlichten aan dan zal je maar 1 remlicht hebben.

Het is ook als je een file nadert dat je tijdens het remmen de alarmlichten niet kunt gebruiken. Da's wel eens lastig.

Waarschijnlijk ligt er in de buurt van je achterlicht bedrading de draad nog wel die de achteruitrijlampen voedt. ik kan me niet voorstellen dat degene die deze ombouw gedaan heeft de draad tot bij de bak heeft verwijdert.

succes, Henk

Mercury (0) PRO, 16 jaar geleden

open toch geen topics die meer dan een jaar oud zijn, je verwacht toch niet dat de topic starter nu het probleem nog niet heeft opgelost? die zie je hier op het forum niet meer, je kennis of initiativen kun je beter gebruiken om hedendaagse problewmen op te lossen, mijn mening, maar dan hoeven degenen die zich op bepaalde merken richten zich niet weeer langs allemaal oude koeien te lezen, dat je kennis hebt van zaken kun je ook laten zien over een langere periode met verse problemen
Groet
Peter.

69Toronado (0), 16 jaar geleden

[quote=Mercury]open toch geen topics die meer dan een jaar oud zijn, je verwacht toch niet dat de topic starter nu het probleem nog niet heeft opgelost? die zie je hier op het forum niet meer, je kennis of initiativen kun je beter gebruiken om hedendaagse problewmen op te lossen, mijn mening, maar dan hoeven degenen die zich op bepaalde merken richten zich niet weeer langs allemaal oude koeien te lezen, dat je kennis hebt van zaken kun je ook laten zien over een langere periode met verse problemen
Groet
Peter.[/quote]
mwoh, misschien heeft iemand anders er wat aan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Chevy Van of stel zelf een nieuwe vraag.