Volvo S80 1999: navigatie (Problemcar.nl)

Welkom bij Problemcar

Mededeling: Heeft U hulp nodig bij het PLAATSEN van een probleem kunt U op werkdagen bellen met 06-19954278 (bgg of in gesprek kunt U een sms sturen) Problemen zijn er immers om op te lossen!!
Diagnoseapparatuur.nl

#1 25 april 2009 16:53

renecoupe
Particulier
Echte naam: rene

navigatie

Volvo S80
Bouwjaar: 1999
Brandstof: benzine
Motor: 2.4 170pk

hallo, weet iemand of het originele ingebouwde navigatie systeem los zit van alle andere elektronica? deze werkte niet en de cd's zijn er niet bij. nu heb ik het weten te downloaden, maar als er iets mis is met de download, kan hij dan de hele elektronica in de war schoppen? of werkt in het ergste geval alleen de navigatie (nog steeds)niet?? vriendelijke groet rene

#2 25 april 2009 18:15

Highway
Moderator
Website

Re: navigatie

De vraag is waarom het niet werkt. Laat het systeeem uitlezen en probeer bij de dealer een orgineel cd.

#3 25 april 2009 20:48

renecoupe
Particulier

het scherm komt wel in en uit maar de software schijnt verlopen te zijn. maar is het een los systeem of onderdeel van de volvo elektronica?

#4 26 april 2009 09:16

rensk001
Professional

Het hele systeem zit geintregeerd in de Volvo elektronica. Elke Volvo dealer heeft een software-update cd liggen van dit systeem. Dus in jouw geval even naar Helpman en vragen of ze het syteem willen updaten.

#5 26 april 2009 13:19

renecoupe
Particulier

ok bedankt voor t antwoord. als het geintregeerd is in het systeem lijkt me dat inderdaad t veiligst. dan kan ik maar beter niet met gekopieerde cd's aan de slag. bedankt groet rene

Bulletin Board voettekst

Problemcar wordt aangedreven door PunBB
Alle content © copyright 2000 - 2014 Problemcar

Adverteer ook op Problemcar!

Ruilinjector Besteonderdelen.nl
Onderdelenlijn.nl