Mazda 323 13 16v: remlichten

Bouwjaar: 1992

de remlichten branden niet.de zekeringen en lampen zijn goed.

als ik de draden van de schakelaar doorverbindt werken ze nog niet,ik heb wel spanning tot bij de schakelaar.

als ik een extra draad aanleg werken ze wel ,maar dan gaat er een controle lampje op het dashbord branden,tydens het intrappen,wie kan mij helpen.

hanterink

Geplaatst door hanterink (0) , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mazda 323? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Opeltje (0) PRO, 20 jaar geleden

remllicht controle module defect. zit er ook een trekhaak achter?







hanterink (0), 20 jaar geleden

nee er zit geen trekhaak achter

Opeltje (0) PRO, 20 jaar geleden

ok...anders kon het zo zijn dat de trekhaak verkeerd aangesloten was......dus remlicht controle module warschijnlijk defect....zit links onder het dash...in de buurt van de zekeringsbak...

hanterink (0), 20 jaar geleden

ik heb mij vergist er zit wel een trekhaak achter,maar de bedrading is wel goed aangesloten

Opeltje (0) PRO, 20 jaar geleden

als er een trekhaak achter zit moet de remlicht draad voor de trekhaak rechtstreeks vanaf de remlicht schakelaar aangesloten worden men ik....zo niet wil het voorkomen dat het kastje opfikt...



Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.