Nissan 0: ligt stotteren bij optrekken

Bouwjaar: 2007

Hallo,

Ik heb een Nissan NX100 uit 95 gekocht. Bij het optrekken stottert hij soms ligt. Verder geen problemen, loopt netjes stationair, loopt bij elke snelheid goed. Alleen dat ligt schokken bij optrekken.

Of is dit een "normaal" verschijnsel bij de NX?

Wie weet het antwoord?? Alvast bedankt!

Philip.

Philip8946

Geplaatst door Philip8946 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

carp (0) PRO, 16 jaar geleden

Controleer eerst eens alle vacuumslangetjes ,ook onder het luchtfilter op scheurtjes(meestal bij de aansluitingen)

Philip8946 (0), 16 jaar geleden

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Heb al vaker over de vacuum slangen gehoord. Op het oog zien ze er nog goed uit daarom wil ik ze eigenlijk vervangen.
Is dit een moeilijke klus? ik ben niet zo'n sleutellaar. En waar kan je deze slangentjes kopen? Alleen bij de Nissan dealer?

Philip.

carp (0) PRO, 16 jaar geleden

Je hoeft de slangetjes niet te vervangen alleen een stukje afknippen wat gescheurd is,dus als ze er goed uitzien gewoon laten zitten.Als het nodig is kan je het per meter kopen bij een automatrialenzaak.gr rene

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan 0 of stel zelf een nieuwe vraag.