BMW 3-Serie: circulatie van het water

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600 INJ m40

HALLO , is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem , geen circulatie , de waterpomp is al vervangen , koppakking gedaan (joint de culasse ) , onder druk gezet , radiator is nieuw van verleden jaar , termostaat is nieuw , dus geen raad meer.....

marc denuit

Geplaatst door marc denuit (0) PRO , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

stefan84 (0), 16 jaar geleden

heeft hij helemaal geen circulatie ? ook niet met een beetje gas erbij ?

Lucht in je systeem..??

hellbat (0) PRO, 16 jaar geleden

misschien kachelradiateur verstopt ??????

marc denuit (0) PRO, 16 jaar geleden

niks van circulatie , radiator van de verwarming kan het ni zijn , zelf als hij verstopt is moet ge circulatie hebben , heb zelf de termostaat eruitgehaald.......zelfde,geen circulatie , einde raad ???

hellbat (0) PRO, 16 jaar geleden

Als de kachelradiateur verstopt zit, heb je KOUD, dus als de thermostaat NIET open staat GEEN circulatie, dit omdat de primaire koelkring door deze radiateur loopt.

Groeten Marcel

DiMi_VRS (0) PRO, 16 jaar geleden

Heb dat ook nog voorgehad maar toen had ik gewoon lucht in mijn systeem, maar in veronderstel als je zoveel vervangen hebt dat je hem ook wel deftig ontlucht hebt?

marc denuit (0) PRO, 16 jaar geleden

heb het gevonden , radiator vervangen , was verstopt , was toch een nieuwe van 1,5 jaar geleden , dus niet op de radiator voortgegaan , had de klant er iets in gedaan ?? Wie weet.... dank u voor de medewerking . Groetjes marc

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.