Renault Grand Espace: pomp voor luchtvering Renault Grand espace

Bouwjaar: 2000, Brandstof: LPG, Motorcode: 20 16V

Mijn problemcar is uitgerust met luchtvering. De ANWB is er aan te pas gekomen en heeft geconstateerd dat de pomp van de luchtvering kapot is en vervangen moet worden. Wie heeft er voor mij toevallig nog 1 liggen en dan nog het liefst met een montagebeschrijving erbij. Graag een opgave van de kosten.

RonnieR

Geplaatst door RonnieR (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Espace? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Safrane10698 (0), 16 jaar geleden

Ik heb begrepen dat er revisie setjes voor die dingen zijn. (Althans de safrane was daar in voorzien)

RonnieR (0), 16 jaar geleden

Blijkbaar had jij hetzelfde probleem. Hoe kom ik aan die revisiesetjes? Ik zoek me suf op internet.

Safrane10698 (0), 16 jaar geleden

Poe dat weet ik niet hoe die daar aan kwam, kijk eens op www.renaultsafrane.nl en dan even zoeken. Misschien verkoopt dat zelfde bedrijf ook voor de espace

RonnieR (0), 16 jaar geleden

Het probleem met de compressor is opgelost door mijn verschrikkelijke handige zwager. Hij heeft de compressor opengemaakt en geconstateerd dat een veertje afgebroken was. Ik ben vervolgens naar VB Airsuspension in Varsseveld gegaan en die hebben mij voor een soortgelijke defecte compressor opengemaakt en dat gedeelte meegegeven waar het veertje inzat. Kosten: niets. Hulde aan VB Airsuspension te Varsseveld en uiteraard mijn zwager.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.