BMW 5-Serie: automaat e39

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: m52

hallo,weet iemand van jullie hoeveel het kost om bij een bmw e39 de olie koeler van de automaat te vervangen of hoe het moet de mijne is stuk en na diagnose bleek dat deze lekte vandaar ik hoop dat iemand mij kan helpen volgens de garage kost het 650 euro gr peter

peter8735

Geplaatst door peter8735 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 5-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

usmania (0), 16 jaar geleden

hoi, wat zijn de gegevens van je bmw, welke motor zit erin, mischien kan ik je helpen ...groetjes

jeroen1981 (0), 16 jaar geleden

ik weet niet of je hem al gemaakt heb maar hier een paar ideeen, heb het zelf laatst ook gehad.

nieuwe oliekoeler kopen rond de 200 euro als je wil heb ik wel een adresje voor je, of naar de sloop en willen ze voor dat ding ongeveer 160 hebben.

aangezien ik geen 160 euro wou geven bij de sloop en niet 2 weken wou wachten op een nieuwe
heb ik hem gelast. vaak is het namelijk een heel klein gaatje wat is ontstaan door pekel. (rij je bmw gaat er iets stuk door pekel). als je hem dan vervangen of gemaakt heb moet je zeker even je bak olie laten verversen anders gaat je bak kapot.

heb je nog vragen zie ik ze wel verschijnen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.