Mazda 323F: slippende koppeling

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: RF(TDI), Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 66

nogmaals bericht van mijn..eerder bericht geplaatst over stappenplan motor inbouwen.
dat is inmiddels gebeurd dankzij reacties...maar nu het volgende ..
waarschijnlijk is de motor andere type want koppeling slipt nu erg?
heb mijn ouwe bak erop gezet maar slipt erg...waarschijnlijk zit er verschil in de hoogte van de vingers die de druklager puscht..
maar vraag is ..is er een mogelijkheid om de bak te verwijderen en te kijken of er verschil zit in de vingers,,zonder de motor te hoeven verwijderen?
graag hoor ik van u..
mvg.
Fabian

fabian renzo

Geplaatst door fabian renzo (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mazda 323? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

kaleido 1 (1600) PRO, 6 jaar geleden

Heb je geen nieuwe drukgroep en koppelingsplaat met druklager geplaats ?
Dan zou het daar natuurlijk ook aan kunnen liggen .
Heb je wel vrije slag in je systeem .

fabian renzo (0), 6 jaar geleden

hoi bedankt voor je reactie..nee alles zag er nog goed uit...
maar denk dat het wat vet is geweest..vanmorgen ging ik weer rijden en perfect,pakt hem heel goed op in alle versnellingen..wel maakt de turbo een beetje harde fluitende geluid in het begin ..ik denk aan een pakking,dus dat nog ff nakijken..
mvg
Fabian

fabian renzo (0), 6 jaar geleden

Alles is goed bedankt voor de reacties..loopt perfect..rookt niet..turbo maar mooi fluitend geluid..top...

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.