Porsche 944: naar akelig metaal gerammel stationair draaien

Bouwjaar: 1984, Brandstof: Benzine, Motorcode: 4 cil

Na het vervangen van motorblok van mijn porsche 944 type 1 automaat, maakt de aansluiting van aandrijfas in motorblok bij stationair draaien een luid metaalachtige rammel tik. in de versnelling en tijdens rijden geen geluid van rammelen, vervangende motor kwam uit een handgeschakelde 944.

joepster52

Geplaatst door joepster52 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Porsche 944? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Jaggo (0) PRO, 12 jaar geleden

Misschien het toplager in het vliegwiel die rauw is?
Zou kunnen , op die plek wat je aangeeft kan het niet echt veel meer zijn dan dat, geloof me, ik heb legio bakken achter de 944 weggehad en teruggezet voor nieuwe koppeling te plaatsen.
Ik zet er altijd direkt een nieuwe toplager in voor een paar euro, zijn wasmachinelagers en kosten maar een klein bedrag.

joepster52 (0), 12 jaar geleden

is het weer de bedoeling dat de motor in zijn totaal uitgebouwd gaat worden?

Jaggo (0) PRO, 12 jaar geleden

Nee hoor,
wel moet de bak en de transaxle buis erachter weg, koppelings huis erachterweg en je bent er bijna.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 944 of stel zelf een nieuwe vraag.