Volkswagen POLO: multiriemspanner monteren polo 1.4 63 kw cggb motor

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: CGGB, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 63

Beste mensen.

hoe zit de complete riemspanner bevestigd van de multiribriem? Zie bij de nieuwe spanner achterop een schroefdraad, maar zie op het blok geen ruimte om te mon/demonteren.

Moet zeggen dat het daar krap is door oliefilter die uitsteekt, dynamo en aircopomp.

Wie kan me vertellen hoe dat zit?

RLD

Geplaatst door RLD (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 5 jaar geleden

Dynamo uitbouwen, Aircopomp vrijleggen. Steun uitbouwen dan kom je bij de achterzijde van de spanner.
Via het oliefilter is het wat krap....

Grt. Paul

RLD (0), 5 jaar geleden

Bedankt voor je heldere uitleg Paul, was er al bang voor, voordeel is wel dat meteen de oliefilter en olie gewisseld wordt, iets meer ruimte hoop ik.

gr Laurens

RLD (0), 5 jaar geleden

zonder uitbouwen gelukt tijdens de oliewissel en het oliefilter was gedemonteerd, met een verlengstukje in de uitsparing die in het motorhuis is aangebracht.
Is wat krap maar het lukt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.