Hallo
Ik heb hier een Daimler staan die de stuurbekrachtiging lek had
maar ik ben er achter gekomen dat de achterschokbrekers via het zelfde systeem werken
dus daar zit nu allemaal lucht in
Ik heb linksachter bij de schokbreker de nippel al los gedraaid maar er gebeurt niets
IS ER SOMS EEN ANDERE MANIER OM ZE TE ONTLUCHTEN ????
B.V.D. Eddy
Geplaatst door edko (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Daimler XJ-Serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daimler XJ-Serie of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
poppekast (0) PRO, 15 jaar geleden
zal het misschien een optie wezen als je de olie eruit zuigt bij de nippel op de schokbreker bv met een remvloeistof afzugapparaat of een grote injectienaald met slangetje eraan weet niet precies hoe het systeem werkt
Petje57 (0) PRO, 15 jaar geleden
Ontluchten met uitgeveerde wielen?
Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden
DEze auto is uitgerust met het zgn self levelingsystem, een systeem dat Jaguar/Daimler gebruikte van 87 tot 94, in amerika werd het in 89 al niet meer geleverd vanwege de vele klachten en claims. Ook Rolls Royce heeft het systeem gebruikt onder de laatste Silver Shadows (heb ik helaas zelf mogen ervaren, wat een waardeloos systeem) moet speciale olie in, later leenden ze de handel van Citroen, heb je wat in de war, ff een bol van een BX, vullen laten en klaar). Er zijn ombouwsets voor. Systeem zat ook onder de jaguars, miss dat je de topic daar heen moet verplaatsen, er zijn ook een aantal fanatieke jaguar forums, kijk daar ook ff
gr
Peco Power
Petje57 (0) PRO, 15 jaar geleden
Nog opgelost?
Gr.
poppekast (0) PRO, 15 jaar geleden
denk dat ie carnaval aan t vieren is
Beste antwoord, geplaatst door edko (0) PRO, 15 jaar geleden
Sorry voor de late reactie
Maar het is opgelost
Ik dacht dat de pomp liep omdat ik hem voelde trillen als ik hem aanpakte maar na een paar metingen kwam ik er achter dat de pomp toch niet liep
Het probleem zat in de gele ronde stekker net voor de pomp daar zat een te grote weerstand in de stekker verbinding toen ik hem had schoongemaakt begon de pomp echt te draaien en had ik het systeem zo ontlucht
mvg Eddy
Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden
Alsnog bedankt voor de feedback.
gr
Peco Power