Volvo XC90 2004: lin bus tussen cem en dynamo

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: B5254T2, Motorinhoud (cc): 2600, Vermogen (kw): 154

Gelukkig doe ik dat ook altijd Maar we zijn altijd benieuwd naar een probleem en het waarom snap je vandaar de meerdere vragen zodat er misschien nog meer mensen iets aan jou probleem en oplossing hebben!

Maar jij krijgt je schema ! Geen probleem

peerbmw

Geplaatst door peerbmw (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo XC90? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

11 Reacties

peerbmw (0) PRO, 5 jaar geleden

Goedendag, weet iemand op welke stekker (en positie) op de CEM de LIN-bus van de dynamo binnenkomt? ik heb CEM-DD20 (geen comm. )uitgelezen en storing laad service spoed

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Als je de stekker van je dynamo eraf haalt Kun je dan wel uit lezen?

peerbmw (0) PRO, 5 jaar geleden

Ik kan uitlezen, en dan lees ik dus uit dat er geen communicatie is tussen CEM en dynamo. Vandaar mijn vraag op welke stekker en welke positie dit signaal binnen moet komen, dan kan ik de draad op problemen controleren.

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Okey ja sorry , wel een goede laadstation?

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Laad stroom

peerbmw (0) PRO, 5 jaar geleden

kun je mijn vraag beantwoorden?

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Ja dat kan ik zeker,alleen was benieuwd of dat zo was, en als je iets vraagt op forum zet er dan een kenteken of chass nummer bij zodat we gelijk kunnen. Kijken of we Het juiste schema hebben

Maandag morgen kan ik je het schema geven

peerbmw (0) PRO, 5 jaar geleden

Oh dat is heel fijn! chassisnummer is : YV1CZ595751154573 . Overigens is goed lezen op een forum ook belangrijk, scheelt een hoop vragen/antwoorden

peerbmw (0) PRO, 5 jaar geleden

Top! Er is namelijk water richting de CEM gegaan door de kabelboom en nu moet ik vaststellen of het signaal van de dynamo nog intact is, of dat de CEM het heeft begeven. Maar dan is het prettig om te weten op welke pen(en in welke stekker) het signaal binnenkomt op de CEM. Dat is dus de situatie van dit probleem.

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Hey goeie middag heb je een mail adres?
Dan mail ik het schema even

peerbmw (0) PRO, 5 jaar geleden

Bedankt voor het schema, de CEM is beschadigd en de bedrading is nog goed! dankjewel!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo XC90 of stel zelf een nieuwe vraag.