1 bezoeker online

Classic Cars: technisch frans, wie weet wat hier precies staat?

hallo techneuten,
wie weet wat hieronder precies staat in het frans?

il faut changer les disques de frein la rotule de direction le pare choc arriere
le moteur de vitre coté chauffeur le lave-glace les joints de porte arriere
faire régler le parallelisme
bonne soirée

de mailer had geen punten gezet, dus ik heb het bericht 1 op 1 hierboven geplaatst. met name het stuk "la rotule de direction"
en "les joints de porte arriere
faire régler le parallelisme " snap ik niet. iets met achterdeuren of scharnieren van de deuren? zou niet weten hoe die kunnen slijten..
groet, hank

wwww123

Geplaatst door wwww123 , lid sinds 11 jaar geleden

11 Reacties

0

Renaultmonteurtje, 10 jaar geleden

google is youre best friend ;) Babelfish ook :)


men moet de schijven van rem veranderen de knieschijf van directie voorziet het uitgestelde schok de genoteerde motor van ruit chauffeur de ruitensproeier de verbindingsstukken van achterdeur het parallelisme laten regelen goede avond


letterlijk vertaald.

0

Treb, 10 jaar geleden

Moi,
Vervangen moet worden: de remschijven (disques de frein), stuurkogel (rotule de direction), de achterbumper (para choc arrière), de motor van het raammechanisme chauffeurskant (moteur lève vitre), de ruitensproeiervloeistof (lave-glace), en de rubbers van de achterdeur (joint de porte arrière).
En hij moet worden uitgelijnd (faire regler le parallelisme).

Zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig om wat voor auto het gaat...
Groet,
Bert

[i]met lave-glace bedoelt hij misschien ook wel de ruitenspoeiers of de motor van de ruitensproeiers.[/i]

0

Renaultmonteurtje, 10 jaar geleden

Bert is beter in frans dan ik dus :)

0

Treb, 10 jaar geleden

Daarmee heb je ze nog niet gerepareerd ;-)
Misschien een ideetje voor die Berlingo die niet wil lopen: Nieuwe knieschijf? :-)

0

wwww123, 10 jaar geleden

het gaat om een espace van het eerste type. een der allereersten :-). mm...minimaal dit werk zit er nog aan (+ wat de eigenaar misschien nog niet weet enz.).
wat is eigenlijk een betere keus, als je een oude espace wilt hebben: de diesel of de benzine uitvoering?

0

wwww123, 10 jaar geleden

met google vertalingen moet je oppassen, want ik had laatst een fransman en werd meteen chagrijnig toen hij 'een wat scheve tekst' kreeg, die ik dus met google had vertaald van nederlands naar frans..:-). soms klopt het helemaal niet. alvast dank voor het meedenken. kent iemand toevallig ook nog een transportbedrijf wat voor een betaalbaar bedrag een auto kan ophalen uit frankrijk? de grote firma's zijn vrij duur en kunnen niet zo flexibel zijn met afstemmen tijden enz.enz.

0

Highway, 10 jaar geleden

kent iemand toevallig ook nog een transportbedrijf wat voor een betaalbaar bedrag een auto kan ophalen uit frankrijk? de grote firma's zijn vrij duur en kunnen niet zo flexibel zijn met afstemmen tijden enz.enz.

Geen namen van bedrijven hier. Gaarne dit via de mail te doen anders wordt de topic gesloten.

0

Treb, 10 jaar geleden

Waarom geen aanhanger huren, en zelf halen? Leuke vakantiebezigheid.
Voor zover ik weet zijn de motoren van Renault uit die tijd wel goed.
Prachtige, vuige cultbakken, die eerste Espaces.

0

Mercury, 10 jaar geleden

Beetje late reactie, maar ik zie er 1tje in beverwijk te koop staan voor 150 euri, hij loopt niet meer, maar apk zit er nog 4 maanden op, hij is van 86
ik zal je de link mailen.

gr

Peco Power

0

wwww123, 10 jaar geleden

dank voor tip. wagen is echter van 87, dus een berg belasting (zeker als ik er evt. nog lpg in wil), groet.

0

wwww123, 10 jaar geleden

ik heb er 1 uit frankrijk laten halen :-)....tis geen mercedes...qua afwerking binnen, knopjes enz....maar ja, we zullen zien wat het wordt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Classic Cars of stel zelf een nieuwe vraag.