Audi A4: Handschoenkastje

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: TDI 1.9 130pk

Hallo,

hendeltje van mijn handschoenkastje werkt niet meer.
Ik krijg het open via de zijkant, maar
hoe moet ik de slot uithalen ?
en een nieuwe insteken ?
en waar kan ik het kopen?

ALvast bedankt..

Met vriendelijke groeten
Yakili Zuriye

zuriye

Geplaatst door zuriye (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi A4? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

klik systeem
en kopen bij
de bakker??
denk eens aan de sloop of misschien dat de audi dealer je kan helpen

zuriye (0), 16 jaar geleden

hoe krijg ik die hendel met de slot los ????, ik zal zeker niet naar de bakker gaan.
Waar zit de klik systeem van de hedel, zodat ik niets stuk doe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

kan je een foto maken

audia4 (0) PRO, 16 jaar geleden

Wordt nieuwe klep dasboardkastje. dit gebeurt vaker bij VAG produkten die dit mechanisme delen, je kunt het mechanisme niet repareren.

Eerst is het klepje en het slotmechanisme met zijn palletjes en stangetjes gemonteerd, daarna is de achterkant er op gelijmd. Demonteren?? destructief lukt het, maar je schiet er niet mee op.

koen6346 (0), 16 jaar geleden

Dashbordkastje eruit halen, dan zie je aan de zijkant een schroefje zitten, eruitdraaien en dan kun je de hendel eruit klikken.

Koen

audia4 (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=audia4]Wordt nieuwe klep dasboardkastje. dit gebeurt vaker bij VAG produkten die dit mechanisme delen, je kunt het mechanisme niet repareren.

Eerst is het klepje en het slotmechanisme met zijn palletjes en stangetjes gemonteerd, daarna is de achterkant er op gelijmd. Demonteren?? destructief lukt het, maar je schiet er niet mee op.[/quote]
Zit nog even te kijken, dit was voor het oude type en de passat. Deze kunnen idd open zoals hierboven staat.

zuriye (0), 4 jaar geleden

Zie boven

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.