Skoda Octavia: Dagrijverlichting steeds storingsmelding

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Diesel, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 105

Om de haverklap verschijnt de storingsmelding "check daylight driving light front left!" Of "..... right!" De units heb ik er al meerdere malen uitgehaald en de contacten en lampen gecontroleerd. Alles daaraan is ok. Toch branden de lampen dus regelmatig niet. Iemand bekend met deze storing?

Gerrit VW

Geplaatst door Gerrit VW (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Skoda Octavia? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Plakkos (0), 7 jaar geleden

Het zelfde probleem gehad. Ik heb het onderste contact van de fitting iets verbogen zodat de lamp strakker kwam te zitten, daarna storing niet meer gehad.

Gerrit VW (0), 4 jaar geleden

Ik heb het contact ook wat strakker gezet en toen was inderdaad de storing verdwenen voor bijna 3 jaar. Nu is de storing weer terug dus ik zal eens kijken of het contact misschien weer opnieuw strakker gezet moet worden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Skoda Octavia of stel zelf een nieuwe vraag.