Daewoo-Chevrolet MATIZ: Lekgeluid aan de aanzuigkant van de motor

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: A08S3, Motorinhoud (cc): 800, Vermogen (kw): 38

Heren, iemand ervaring met een lekke voetpakking aan de aanzuigkant? Is het veel werk om die te vervangen? Het kan ook de EGR zijn. Daar ben ik nog niet achter. Ik hoor nl. een lek aan de aanzuigkant van de motor, als ik ervoor sta aan de rechter (achter)kant.

rkr

Geplaatst door rkr (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet Matiz? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (1565) PRO, 7 jaar geleden

Eerst goed uitzoeken wat er lekt , geen vacuumslangetje bv. , dan krijg / heb je ook een antwoord op je vraag.

rkr (0), 7 jaar geleden

IK zit zelf te denken aan de voetpakking van de EGR, maar ik hoor geen verschil als ik de voet met bijv. een poetsdoek afdicht. Het klinkt echt als een klein gaatje in de uitlaat.

rkr (0), 5 jaar geleden

Het is idd. de voetpakking.

rkr (0), 5 jaar geleden

Dank je. Opgelost.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Matiz of stel zelf een nieuwe vraag.