Opel VECTRA STATION WAGON: startonderbreker

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 2000

Hallo

Ik had eens een vraag .
Ik was mijn sleutels kwijtgeraakt en heb via de opel dealer een nieuwe sleutel met transponder en code gekregen.
Mijn garagist heeft toen talloze keren via obd geprobeerd om de sleutel te laten herkennen door ecu .alleen zonder resultaat .
Hij ziet de sleutel niet wat op zich al vreemd is
Aangezien de auto al oud is was ik ook niet van plan om er eindeloos geld in te smijten natuurlijk.
Nu is mijn vraag ,kan de onderbreking omzeilt worden door bv direct stroom op de brandstofpomp te geven Oid????
Ik begrijp dat het antwoord hier niet gegeven mag/kan worden dus hierbij mijn emailadres.
ronvanh@gmail.com

donderbelg

Geplaatst door donderbelg (0) PRO , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Vectra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Hans4040 (300) PRO, 6 jaar geleden

Inderdaad gaan wij hier geen tips geven om startonderbrekers te omzeilen...
Waarom heb je het niet gelijk door de dealer laten programmeren..?

donderbelg (0) PRO, 6 jaar geleden

Dat is omdat ik hem met de ambulance ben gaan halen en hem bij de garage van mijn mazt heb neergezet

donderbelg (0) PRO, 6 jaar geleden

ben nog niet geholpen

Hans4040 (300) PRO, 6 jaar geleden

Hallo
[b]Door moderator verplaatst[/b]

Zit er toevallig in de buurt van goirle ???
Het is om een sleutel in te leren van mijn vectra.
Hij staat bij de garage van een vriend van mij ,maar hij krijgt hem niet erin.
Hij heeft geen op com maar twee andere computers, zijn computer ziet hem wel maar hij krijgt de sleutel niet ingeleerd .
bij andere opels lukt het hem wel ,voor de rest functioneert alles normaal en de leesring is ook niet stuk ,want anders zou hij de sleutel niet zien.
Graag reactie met evt prijs ,het zou dan in oud turnhout moeten gebeuren .
mvg ron
chassisnr WOL000031V7133957
uitvoering 2A41RNMCG5
motorcode X20DTL

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.