Volkswagen GOLF CABR. 66 KW AUT E2: Kickdown kapot

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: ABS/ADZ, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 66

Hallo,
Ik heb een probleem mer mijn golf3 automaat.
De bak schakelt niet meer naar zn laatste versnelling sinds dat de kickdown kapot is.
Nu is mijn vraag waar vind ik de kickdown schakelaar en hoe ziet deze er uit???

Kjeld123

Geplaatst door Kjeld123 (0) PRO , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

jaker (0) PRO, 6 jaar geleden

hallo,
De kickdownschakelaar s een onderdeel van de gaskabel en zit tegen het schutbord aan de motorzide

Kjeld123 (0) PRO, 6 jaar geleden

Hallo ik heb hem gevonden maar nu is mijn vraag hoe kom ik aan zo een schakelaar en kan het kloppen dat deze niet meer naar ze laatste versnelling schakelt omdat de kickdown kpot is??!

Groet kjeld

jaker (0) PRO, 6 jaar geleden

Een dealer kan je wel helpen denk ik,volgens mij vast onderdeel van de gaskabel.
de kickdown schakelaar zorgt ervoor dat bij het rijden bij volgas geven om in te halen b.v de bak een versnelling terugschakelt en ook later opschakelt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.