Dodge : Aansluiting op contactslot

Hallo ik wil achteruitrijcamera installeren en wil de monitor aansluiten op contactslot maar weet niet welke draden dit zijn.aan mijn contact zelf zitten 4 draden. Kan iemand mij helpen?

Creep_1985

Geplaatst door Creep_1985 (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Dodge Overig? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

jvr (0), 6 jaar geleden

Hulp bieden is nu lastig omdat we niets van de auto weten. Type, uitvoering, bouwjaar, enzovoorts, want alleen "Dodge" is te weinig om iets zinvols te kunnen zeggen over jou contactslot.

Ik vermoed dat je de monitor aan wilt schakelen zodra je het contact aan zet? Misschien kun je een draad vanaf de radio trekken. In de meeste gevallen staan er namelijk twee "plussen" op: 1x continu en 1x geschakeld (welke je zou kunnen gebruiken voor de monitor). Maar iets meer info over de auto is welkom.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Dodge Overig of stel zelf een nieuwe vraag.