Ford FOCUS: airco blijft aan

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: EYDB, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 85

volgens mij blijft of de knop of het relais hangen voor het inschakelen van de airco
nu is mijn vraag of dit kan kloppen en waar ik een elektrisch schema kan vinden wie mij verteld welk relais ik moet vervangen
weet iemand ook toevallig waar ik zo een relais kan krijgen/kopen behalve bij de dealer want die hanteert natuurlijk dealer prijzen

MSKHengelo

Geplaatst door MSKHengelo (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Focus? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

lennart1585 (0) PRO, 6 jaar geleden

Staat de luchtverdeling van de kachel niet op de voorruit dat is namelijk de ontwasemingstand en als je de verdeling op de voorruit zet gaat automatisch de airco aan.

Succes

MSKHengelo (0), 6 jaar geleden

klopt inderdaad wist niet dat dit zo geschakeld was beetje vreemd maar goed het werkt bedankt nog voor je reactie

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.