Volkswagen TRANSPORTER BESTEL TDI 63KW 0.8: Motor vervangen

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: AXC, Motorinhoud (cc): 1900, Vermogen (kw): 63

De één kan wonderen verrichten met hamer en schroevendraaier, de ander met het meest geavanceerde gereedschap maakt er een puinhoop van. ................
Met het juiste gereedschap, en voldoende kennis. Moet het lukken. ..... bepaal zelf of je dit kunt.

gustaaf22

Geplaatst door gustaaf22 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Transporter? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

gustaaf22 (0), 6 jaar geleden

Ik heb heel wat pech met mijn transporter T5. Na enkele weken in bezit de distributieriem en brandstof pomp moeten laten vervangen. Maand later kwam ik stil te staan en de auto naar een VW dealer gesleept. Daar vertelden ze mij dat de motor ernstige schade heeft en het beter is om de motor te vervangen. Het is een T5 uit 2006 met 160.000 km. Motorcode AXC. Is het te doen om zo'n motor zelf te vervangen. (ben redelijk handig)... Alvast bedankt voor de antwoorden.

gustaaf22 (0), 6 jaar geleden

Bedankt voor je antwoord Ralf. Zijn er bepaalde aspecten waar je beslist op moet letten?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.