Ford USA F150 2006: Lucht in remsysteem.

Bouwjaar: 2006

Geachte collega's.
Ik heb hier een ford F150 staan met de klacht dat rempedaal zakt diep in tijdens het remmen.
toen heb ik de remmen ontlucht rond om maar toch blijft het zelfde toen heb ik de hoofdremcilinder vervangen in weer goed ontlucht en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Heeft iemand misschien een briljant idee?.
Ik hoor graag van jullie.

nasser alariachi-1

Geplaatst door nasser alariachi-1 (0) PRO , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford USA F150? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Hans4040 (185) PRO, 6 jaar geleden

Remtrommels achter?
Misschien moeten de remschoenen opgesteld worden...

Siem Bijman (115) PRO, 6 jaar geleden

Hoe zijn de remschijven? Als die redelijke slijtage hebben en je nieuwe remblokken plaatst kun je dit verschijnsel ook hebben.

atte (0) PRO, 6 jaar geleden

Het wil nog wel eens helpen dat je de bouten van de remklauwen zodanig losdraait zodat je de remklauwen enigszins kunt kantelen, waardoor de ontluchtingsnippel naar boven wijst. En dan ontluchten. Let er wel op dat de remzuigers er niet uit vallen.

nasser alariachi-1 (0) PRO, 6 jaar geleden

Het probleem is opgelost er zat geen lucht in het systeem maar speling in het voorwiel lager.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford USA F150 of stel zelf een nieuwe vraag.