Honda CIVIC 3D 1.4 GL AUT. PS S6: auto is stilgevallen op de snelweg en start niet meer

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorinhoud (cc): 1400

Auto is stilgevallen op de snelweg bij 130 km per uur.
Hierna kon ik deze niet meer starten en moest de auto aan de kan zetten.
Andere verdeler gemonteerd ( geen resultaat)
Wie kan mij raad geven wat het zou kunnen zijn

hondamen

Geplaatst door hondamen (0) PRO , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Honda Civic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Hans4040 (190) PRO, 6 jaar geleden

Auto uitlezen...kan van alles zijn.
Als je de foutcodes hier plaatst kunnen we verder...

hondamen (0) PRO, 6 jaar geleden

deze auto heeft geen computer

Hans4040 (190) PRO, 6 jaar geleden

Klopt...maar wel een ECM en die zit onder het vloerkleed in de passagier voetruimte.
Op deze ECM zou een LED moeten zitten die bij een storing gaat knipperen volgens een bepaalde foutcode.
Wel contact aanzetten.

PS: handleiding wel beschikbaar voor je (Engels)

hondamen (0) PRO, 6 jaar geleden

Hoy 4040

Probleem is opgelost, Het lag niet aan de ontsteking maar aan de distributieriem die was gebroken
De gene waar ik de auto had gekocht had netjes de km stand op geschreven op het binnen scherm dat deze bij 95000 km vervangen is
Intussen is er maar 45000 km mee gereden terwijl de riem bij 100.000 km vervangen hoeft te worden.
Het is aan de riem te zien dat deze nog nooit vervangen is geweeest.
Toch hartelijk dank voor je snelle reactie
m.v.g Hondamen

Hans4040 (190) PRO, 6 jaar geleden

Oke, bedankt voor de feedback.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.