Chevrolet US TRANS SPORT: Waar is het knopje in de kofferbak voor ( er gaat een pomp aan e

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: LA1, Motorinhoud (cc): 3400, Vermogen (kw): 138

Kan iemand mij vertellen waar het knopje achterin voor dient?
Ik dacht dat hij is voor het stugger maken van de achtervering maar in het boekje staat dat het is om met een slang(niet aanwezig) banden, luchtbedden etc op te pompen.
Er staat iets van een soort veerpoot op afgebeeld.
Wie kan mij meer vertellen.

Mvg
Arjan

Arjan82

Geplaatst door Arjan82 (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet US Trans Sport? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Josenevelien (0), 5 jaar geleden

Arjan,
Er zit luchtvering in deze chevy. Je kunt de compressor ook gebruiken om luchtbedden e.d. op te blazen. Hiervoor sluit je een slang aan op de uitlaat bij het knopje (zit standaard een ventieldop op). Je kunt maximaal 10 minuten aaneengesloten de compressor laten draaien

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.