Volkswagen PASSAT: Remblokken achter en stelmotor in 0 stand?

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: BXE, Motorinhoud (cc): 1900, Vermogen (kw): 77

Medeforumleden er word al veel geschreven over de electronische rem ,nu is mijn vraag aan u, mijn remblokken zijn versleten en alles loopt aan Kan ik indien ik de stelmotoren via het kastje terugzet in de 0 stand nog normaal met de auto rijden?? en dan de zaak gangbaar maken en de remblokken vernieuwen?
en daarna via het kastje weer terugzet in de parkeermodus
Volgende vraag is of er een handig forumlid met computerprogr. in leeuwarden woont die eventueel mij kan helpen met het uit en in schakelen via het juiste programma

groet johan

suzuki93

Geplaatst door suzuki93 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

jaker (0) PRO, 6 jaar geleden

Welk kastje bedoel je?, Als de achterremblokken moeten worden vervangen,moet de parkeerrem eerst met een geschikte testkast terug gesteld worden,,dan kan eventueel nog wel met de wagen gereden worden,zonder parkeer rem natuurlijk,na vervangen van remblokken/schijven,moet de parkeerrem met de testkast opnieuw in de basis stand gezet worden.,Is dit wat je wilde weten?
Met een programma als b.v vagcom kan e.e.a. gerealiseerd worden

djbosanac (65), 6 jaar geleden

Betreft ook mijn vraag hierover.

Wat zijn dat voor uitlees apparatuur? Is dat duur..

jaker (0) PRO, 6 jaar geleden

Weet niet precies,maar lijkt mij een grote uitgave voor eenmalig gebruik.

suzuki93 (0), 6 jaar geleden

Deze week nieuwe remklauwen en stelmotors en remblokken erop Dus probleem opgelost

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.