Renault Kangoo: Kachel probleem

Heb hier laatst al een bericht gepost.
Mijn kachel gaat onregelmatig blazen tijdens het rijden.
Weerstand en schakelpaneel al vervangen. heeft niet geholpen.
soms gaat hij helemaal niet aan, nu ben ik er sinds kort achter, als hij
helemaal niet aan gaat, Geeft ik een tik rechts op het dashboard en de blower gaat aan. het onregelmatig blazen doet hij alleen als ik rij. als ik stil sta werkt alles perfect. ( denk zelf dat er iets in de bedrading niet goed zit, omdat ik een tik geef op de dashboard hij wel aan gaat )

Alvast bedankt.

bennekel1

Geplaatst door bennekel1 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

RPJdeWeert (0), 6 jaar geleden

Waarschijnlijk hebben de connectors wat ruimte. Dit kun je nakijken, de klemmen van de female stekker moeten tegen elkaar aan zitten. Staan ze iets open, dan kun je ze wat dichtbuigen. Ook kun je meteen naar je massapunten kijken, of deze nog goed zijn.

Heino4267 (110), 6 jaar geleden

Je hebt je autogegevens niet volledig ingevuld, helaas.
Als je auto al wat ouder zou zijn en wat meer kilometers heeft gereden, kan je blower al heel wat draai-uren hebben. In dat geval kunnen de koolborstels van de blowermotor versleten zijn. Die kan je met wat moeite gewoon vervangen. Als je dan de blowermotor er uit haalt, kan je meteen kijken of je blower connector niet is uitgebrand: dat komt regelmatig voor.

bennekel1 (0), 6 jaar geleden

Auto is van 2012 met 100,000 km op klok.
Maar dan nog vind ik het raar, dat als ik een klein tikje op het dashboard geef hij het weer doet.

kaleido 1 (965) PRO, 6 jaar geleden

Waarom is dat raar , het 1 heeft met het ander te maken , je zult toch op onderzoek uit moeten , verbindingen , stekkers , en dergelijke controleren.
Er komt een moment dat een tikje ook niet meer helpt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.