Volkswagen Golf 1996: Abf start niet

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: Abf, Vermogen (kw): 110

Hallo ik heb een golf 3 gti met een abf moter ik heb alles uitgeprobeerd Het wilt niet starten hij vonkt ook de toerental gaat omhoog hij doet soms wel als hij aanwilt slaan maar toch niet ,hij krijgt bensiene vonkt wel toch niets. Wat ik verfangen heb is de krukas tand wiel en het clinderkop is gereficeerd heb ook het tyming bekeken alles zit netjes optijd . Kan iemand mij een tip gefen waar het aan kan liggen

Selcuk

Geplaatst door Selcuk (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Siem Bijman (140) PRO, 6 jaar geleden

als je de cilinderkop hebt gereviseerd dan zou het goed mogelijk zijn dat je de timing net 180 graden verkeerd hebt staan. Krukastandwiel is 2x zo klein als nokkenas dus heb je 2 mogelijkheden.

voyager (0), 6 jaar geleden

De eerste cilinder op ontsteking, dan moeten de nokken van de vierde cilinder op tuimelen staan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.