Algemeen: slecht lopen en roken

Bouwjaar: 1982, Brandstof: Benzine

DELOREAN.
helaas staat dit merk auto niet in de lijst, dus probeer ik het via: algemeen.
deze auto heeft 12 jaar stilgestaan, K-jettronic gereinigd, nieuwe bougies geplaatst maar loopt niet lekker, zou zeggen op 5 cylinders, en rookt als een gek, wil niet stationair draaien. heeft slechts 4000 mijl gelopen, dus nieuw.
voor de kenners: er ligt dus een 2.9 v6 in, oftewel een PRV6, bekend uit de renault 30, de Volvo 264, en de peugeot 604, maar dan met aanpassingen.
ik ben bang dat de tand des tijds door het stilstaan, de boel heeft laten uitdrogen, dan wel verkleven.
is er iemand van de oudgedienden die hier meer van weet?
hoop op een reactie,
groet eddie

low budget

Geplaatst door low budget (0) PRO , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Hans4040 (305) PRO, 6 jaar geleden

Aangezien dit niet zo`n alledaagse auto is en er waarschijnlijk weinig ervaring met deze auto is;
Misschien is dit wat?
https://www.delorean.com/service.htm
Gezien jou nickname (low budget) niet de eerste optie, maar je kan nooit weten.

low budget (0) PRO, 6 jaar geleden

leuke tip, hans. maar verschepen naar een dealer zit er niet echt in, ik kan proberen om contact te zoeken, maar denk niet echt, dat zij zo behulpzaam zouden zijn, iets met special en zo, bla bla bla.

low budget (0) PRO, 6 jaar geleden

auto is eerst weer naar de stalling gegaan, trekken volgend jaar de motor uit elkaar.
ik wil dit topic eerst afsluiten

Hans4040 (305) PRO, 6 jaar geleden

Oke, bedankt voor de feedback.
Als je jezelf wilt afmelden voor mail, klik je op de knop "Geabonneerd".

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.