Seat IBIZA: Cruise control

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: BJX, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 110

Hallo allen, ik ben nieuw hier, ik heb vaker rondgekeken hier als ik een probleem had maar dit keer heb ik er 1 waar ik niet verder mee kom.

Het betreft een Seat Ibiza van 2004 6L. De cruise control krijg ik niet werkend, bij uitlezen met VCDS komt alleen een fout op de stuurhoeksensor naar voren, dit lijkt mij logischerwijs niet de oorzaak van het probleem.

In meetblok 08 kanaal 066 van module 01 functioneren de koppeling schakelaar en rem schakelaar naar behoren, ook het snelheidssignaal komt goed binnen. De res + en - van de hendel komen ook binnen. Het enige wat me opvalt is een 1 in de binaire codering van veld 4 die er volgens mij niet thuis hoort.

De laatste 2 enen zijn volgens mij van de het signaal cc aan, de code in gezonde toestand zou volgens mij dan ook 00000011 ipv 10000011, zie de bijgevoegde afbeelding. Waar deze 1 voor staat is mij een raadsel op de site van Gerrit Speek kom ik niet verder dan een 6 cijferige codering.

Wellicht dat iemand hier meer over weet te vertellen of die toevallig een zelfde auto heeft staan om dit te controleren.

Reacties worden zeer gewaardeerd!

Mvg Chris.

Chris376

Geplaatst door Chris376 (0) PRO , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Ibiza? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.