Mercedes-Benz A 140: Opeens kan niet normaal sturen is zo zwaar

Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1397, Vermogen (kw): 6000

zij kunnen wel een oorzaak vaststellen en als het door hun te rep doen ze dat anders geven ze advies en moet je naar een garage

Sri

Geplaatst door Sri (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz A-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

Sri (0), 6 jaar geleden

Was al een poosje aan het rijden wil een bocht maken gaat de stuur zo zwaar uit het niets kwam dit reed al een poosje met de auto .
Wat kan dit zijn

jan5047 (0) PRO, 6 jaar geleden

de stuurbekrachtiging is uit gevallen, weet niet of dit een elektrische is of mechanische, mechanische kan de Multiriem er naast liggen en bij een elektrische kan de oorzaak pomp zijn of een storing in het circuit

Sri (0), 6 jaar geleden

Hoe kan je zien dat de multiriem er naast ligt
Weet jij dat Jan

Sri (0), 6 jaar geleden

Ik ben lid voor de wegenwacht kunnen zij dit zien en verhelpen of doen hun dat niet dat weet ik niet

Sri (0), 6 jaar geleden

Bedankt jan ga morgen vroeg gelijk hun bellen en even kijken Naar welke garage we hem.brengen ik hou u op de hoogte bedankt

willy9 (0) PRO, 6 jaar geleden

jaartal wagen ???
elektrisch stuurhuis
draadbreuk van plus of min kabel achter voorlicht links (chassis balk )

gr

Sri (0), 6 jaar geleden

Hij is van 1999
Ze brengen hem morgen naar de garage

Sri (0), 6 jaar geleden

De stuurbekrachtigings pomp was kapot is net vervangen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz A-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.