Saab 900 S: niet/slecht starten

Bouwjaar: 1997, Transmissie: Automaat, Vermogen (kw): 110

De auto start slecht of zelf een tijd niet. Ook als ik de auto met de rem ingetrapt start of rem tijdens het rijden valt hij uit of begint hij te haperen. Tevens geeft de boordcomputer een brake light en rear light mailfunction aan en deze vallen ook steeds uit.

Na onderzoek heeft het denk ik te maken dat de motor niet genoeg benzine krijgt door een probleem in het elektrisch systeem. De brandstofpomp geeft 12.6 volt aan. Maar als ik de auto start terwijl ik op de rem trap tijdens het starten geeft de brandstofpomp nog maar 8.0 volt aan.

Ik heb ook geprobeerd om de achter en rem lichten los te koppelen en dan te starten. De auto start dan nog slechter of zelfs niet.

Iemand ideeën?? Thanks

markkleiweg

Geplaatst door markkleiweg (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Saab 900? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 900 of stel zelf een nieuwe vraag.