Peugeot 206: PEUGEOT 206 RAMEN WORDEN STEEDS BESLAGEN?

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Hallo,

met trots ben ik 2 maanden lang al eigenaar van een peugeot 206 1.6 2000.

alleen het probleem wat ik bijna dagelijks heb is dat de ramen snel beslagen worden. net als vandaag ik ging de auto parkeren na half uurtje was de ramen vooruit erbij beslagen. ik weet ook niet welke kachelstand ik moet zetten als ik aan het rijden ben. en welke kachelstand als ik de auto heb verlaten. en de ruiten worden natterig van binnekant.

kunnen jullie mij a.u.b ermee helpen ik word echt gek. kan het een lekkage zijn of heb ik de kachelstand verkeerd.

de kachelstand die ik op de foto heb. is wanner ik de auto parkeer en ook meestaal tijdens rijden.

sjaak_egbert1

Geplaatst door sjaak_egbert1 (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Highway (115) PRO, 6 jaar geleden

Kachelstand is goed. Heb je misschien een defecte kachel klep? Doe het schuifje eens op en neer en luister of je een klep hoort. Andere mogelijkheid is een lekke kachelradiateur.

Rene Roolvink (0) PRO, 6 jaar geleden

De kachelstand zoals op de foto is tijdens het rijden onjuist .
De kachelmotor , welke zorgt voor de ventilatie van de lucht , staat op off , met andere woorden , op uit .
In deze stand kan er nooit geventileerd worden . Nul is ook echt nul bij een 206 .
Dit is ook nog eens slecht voor je gezondheid .
Dus , altijd minimaal op 1 laten staan , en tijdens het ventileren ( rijden ) op een hogere stand zetten .
Veel gereedschap ( ijzer ) in je kofferbak zorgt ook voor condens in je auto , vooral met deze lage temperaturen .
Ook als u met natte schoenen of kleding instapt kan dit voor condens zorgen .
Voel eens onder alle vloermatten of het daaonder wel droog is .

Highway (115) PRO, 6 jaar geleden

inderdaad, maar ging er even vanuit dat de Ts toch wel snapte dat de kachelaanjager aan gezet moet worden.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.