BMW 5ER REIHE: Injector

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: N53B25A, Motorinhoud (cc): 2500, Vermogen (kw): 140

De auto rijdt perfect maar als het motor management lampje gaat branden gaat hij stotteren slecht lopen.
Stop ik de motor en start weer is het meestal over, daarna 6 nieuwe bougies en 6 nieuwe bobines leek goed maar na een dag weer een brandend lampje.
Nu weer aan de computer weer cil 3 misfire moet ik een nieuwe injector no 3 erin laten zetten als het dan over is OK al met al bij elkaar opgeteld nog erg duur
Werd er net gezegd dat ook al zijn de andere goed er toch 6 nieuwe injectors in moeten, dat kan toch niet waar zijn?

Poespoes

Geplaatst door Poespoes (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 5-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Poespoes (0), 6 jaar geleden

Als de nummers op de injectors dicht bij elkaar liggen hoef je alleen de stukke te vernieuwen in mijn geval dus 1 en dat was cil. 3 is gebeurt.
Loopt weer prima scheelt toch 5 X 400€
In mijn geval was de oude verstuiver 584 en 198
de nieuwe 585 en 208
Het OEM nr is van beide 13 53 7 589 048

Poespoes (0), 6 jaar geleden

Zoals gemeld is opgelost

Hans4040 (310) PRO, 6 jaar geleden

Bedankt voor je bericht.

Poespoes (0), 6 jaar geleden

Na al deze handelingen liep hij prima, echter na een week het zelfde weer cil 3 terwijl dat een nieuwe was.
De knoop doorgehakt en 5 nieuwe besteld dus totaal alle 6 vernieuwd met bobines en bougies al een paar weken en ca 1800km loopt hij weer als een nieuwe auto fantastisch is nu zeker opgelost.

Op Amazon kun je de verstuivers nieuw kopen minimaal moet je er 10 afnemen voor ca 350€ dus goedkoper dan 1 in NL en ook 1 jaar garantie. Komt uit China maar doosje enverstuivers zijn precies gelijk aan mijn dure uit NL ook als ik de foto's vergroot.
Wie heeft daar ervaring mee of kennis .

Hans4040 (310) PRO, 6 jaar geleden

Over prijzen gaan wij op dit forum niet in discussie, dat is per bedrijf verschillend.
Jou probleem is opgelost, dus sluiten we dit topic.

Poespoes (0), 6 jaar geleden

Nu 7000 km later is de wering nog steeds super

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.