Mercedes-Benz E 220 CDI: mercedes epc lampje brandt en de koelfan draait constant op voll

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Transmissie: Automaat, Motorinhoud (cc): 2200

mijn vriend heeft een e 220 cdi 2002 waarvan het epc lampje brand en de koelvin voluit draait (airco uit) de wagen heeft geen vermogen ,volgas en gaat als een slak naar 2000 toeren .
fouten zijn niet te wissen en heb alle zekeringen gecontroleerd zijn allemaal goed.
foutcodes:
P1470 turbodrukregeling onderbreking
P1622 electrissche stopinrichting onderbreking
P1636 sturing koelventilator onderbreking
P0100 luchtmassameter spanning te laag
P1403 uitlaatgas terugvoering onderbreking
P1189 inlaatkanaal afschakeling onderbreking
na het wissen van de codes komen deze onmiddellijk terug !!
de wagen heeft wel compressie verlies langs een injector , moet die er nog uit halen en dat ringetje vernieuwen ! zou dit het probleem kunnen zijn van al deze foutcodes ? of heeft dit er niets mee te maken ?
wie kan me alstublieft verder helpen ?
alvast bedankt grtz jurgen

JURGEN21

Geplaatst door JURGEN21 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 124? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

check

Beste antwoord, geplaatst door JURGEN21 (0), 6 jaar geleden

heb deze morgen het injectorprobleem opgelost . de motor draait nu terug mooi .
maar de foutcodes blijven . EPC op dashbord en de koelvin blijft op volle toeren draaien .
kan iemand me verder helpen aub .

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.