Algemeen: Browser Firefox

Ik gebruik tegenwoordig de browser Firefox omdat deze browser in de meeste gevallen een stuk sneller is dan internet explorer alleen problemcar loopt met Firefox heel erg traag. Hebben meerdere mensen hier last van die ook Firefox gebruiken of werkt problemcar minder goed met Firefox?

ricky

Geplaatst door ricky (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Hans4040 (190) PRO, 6 jaar geleden

Ricky, ik draai hier ook Firefox en dat loopt prima.
Ik heb ook verder nog geen klachten gezien.
heb je de laatste versie..?
Mijn versie, 58.0.2 (64-bit) wordt altijd automatisch ge-update

mvg.
Hans

oldford (0) PRO, 6 jaar geleden

Ik heb diezelfde Firefox als Hans en heb er geen enkel probleem mee bij problemcar.

ricky (0) PRO, 6 jaar geleden

Zie dat ik ook dezelfde versie heb als jullie alleen de 32 bits versie, misschien ligt het daar wel aan aangezien ik ook een 64 bits windows heb. Dat ga ik tzt even veranderen! Thanks!

Hans4040 (190) PRO, 6 jaar geleden

Ik denk inderdaad ook dat daar het probleem zit....even de 64-bit installeren.

Uitleg hier: https://support.mozilla.org/nl/kb/overst...

ricky (0) PRO, 6 jaar geleden

Heb nu 64 bit al even geïnstalleerd staan en het loopt wel een heel stuk soepeler als voorheen moet ik zeggen. Niet 100% soepel maar is nu wel prima mee te werken dus ik vind het goed zo. Thanks!

Hans4040 (190) PRO, 6 jaar geleden

Mooi zo...bedankt voor de feedback.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.