Renault : Suis bij rempedaal

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: F9Q K7, Motorinhoud (cc): 1900, Vermogen (kw): 75

Al een tijdje hoor ik een suis bij het rempedaal zodra ik de rempedaal lichtjes aanraak stopt het gelijk.

Maar zodra ik hem loslaat suist die op een normaal volume.

Wat kan het probleem zijn.
Zie op de foto wel dat en 1 schuim stukje weg in bovenaan(zie foto) kan het daaraan liggen.
Foto is overigens gemaakt bij het pedaal.

Alvast bedankt

Yoerit

Geplaatst door Yoerit (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Overig? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

kaleido 1 (1425) PRO, 6 jaar geleden

Ik vermoed een lekke rembekrachtiger , als je de motor uit zet stopt waarschijnlijk het suizen na een paar tellen.

Yoerit (0), 6 jaar geleden

Dat is correct

Yoerit (0), 6 jaar geleden

Alleen ik voel niks raars bij het remmen, hij remt gewoon goed

kaleido 1 (1425) PRO, 6 jaar geleden

Dat klopt , nu nog wel , als je doorrijd ga je wel problemen krijgen , dan er bij de motor trekt valse lucht waardoor daar ook problemen gaan ontstaan op den duur.
Vervangen is de oplossing.

Yoerit (0), 6 jaar geleden

Wat voor problemen want rij er ondertussen al wat maanden mee omdat ik niet wist wat hrt was en het niet mijn remweg beinvloede

kaleido 1 (1425) PRO, 6 jaar geleden

Als de luchtlekkage te groot wordt , werkt de bekrachtiging van de remmen niet meer , kom je achter als je ergens op gereden bent omdat je nu met spierkracht moest afremmen , extreem gesteld.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Overig of stel zelf een nieuwe vraag.