Opel COMBO-C-VAN Z13DT AC: Auto start slecht met koud weer.

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: Z13DT, Motorinhoud (cc): 1300, Vermogen (kw): 51

De laatste paar dagen wil mijn Opel combo slecht starten. Ik moet erg lang doorstarten en als hij start komt er blauwe rook uit de uitlaat. Als hij loopt is er niks aan de hand.

Ik heb nieuwe gloeikaarsen gekocht en eerst los aangesloten en als ik de auto op contact zet gloeien ze niet. Ook hoor ik het relais niet tikken. Nu wil ik graag het relais testen maar heb geen flauw idee waar die zit.

Geforce

Geplaatst door Geforce (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Combo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

sleutelaar1952 (0) PRO, 6 jaar geleden

Kijk eerst eens naar de zekeringen onder de kap, als relais niet hoorbaar is krijgt deze geen stroom

Geforce (0), 6 jaar geleden

Bedankt voor je reactie. Ik heb alle zekeringen er uit gehaald en gecontroleerd ze waren allemaal nog goed. Het gekke is dat hij nu wel voorvloeit het lampje blijft ook ongeveer 10 seconden branden. Eerder ging hij gewoon aan en heel snel weer uit.

Is het misschien zo dat hij beneden zo'n temperatuur voorvloeit? Het vriest hier nu

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Combo of stel zelf een nieuwe vraag.