Mercedes-Benz C 220 CDI: Automaat schakelt slecht van de 1 naar 2

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel, Transmissie: Automaat, Motorcode: 646811, Motorinhoud (cc): 2200, Vermogen (kw): 125

Hallo ik heb een probleem met mijn automaat. De auto schakeld niet soepel van de 1 de naar de 2 de versnelling. Ik heb er al een andere automaat achter gezet want de oude deed hetzelfde en ik had een kapotte koppelomvormer.Het probleem begint bij een motor temperatuur van 40 tot 80 graden daarvoor en daarna is er geen probleem. Is er iemand in de buurt van Enschede die mijn automaat uit kan lezen of weet iemand wat ik hier aan kan doen

Xander1967

Geplaatst door Xander1967 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Hans4040 (300) PRO, 6 jaar geleden

Er zijn twee dealers in de buurt van Enschede;
Baan Oldenzaal en Baan Hengelo...
Zij kunnen de bak uitlezen.

Xander1967 (0), 6 jaar geleden

Dat weet ik maar die hebben geen tijd. En ik heb de auto nodig voor werk ik werk elke dag tot 17.30. D us ik dacht misschien iemand van het forum de auto uit kon lezen

Xander1967 (0), 6 jaar geleden

Is uitgelezen

Xander1967 (0), 6 jaar geleden

Opgelost

Hans4040 (300) PRO, 6 jaar geleden

Mooi...en wat was nu de oorzaak?

Xander1967 (0), 6 jaar geleden

Andere bak eronder was kapot

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.